I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 28, 2010

I like curly hair

see !!ohh my goshhh.... cantik kan minah nie..and curl dia pun lawaaa... bila la mau buat rambut mcam ini..hmmm...and clour hair dia pun lawa .cantik weh ! sumpah tak tipu..now , aku pun rambut curl jugak, tapi tak secantik minah kat atas nie..ceh,rendah diri pulak kan..kenyataan kott =,=
btw, aku nak kumpul $$$ bnyak2..boleh buat hair and colour hair...heeee :')
seriously, curl mmg paya nak jaga , kalau org yg paya nak jaga rambut tu , baik ta yah buat curl...rugi duit je kalau tak jaga..siyuss wehh , nanti korang gak yg nyesal ,buat mahal2 tapi rosak gitu je..
aku pun tengah confius nie , nak buat curl atau rebond... coz malas dah nak jaga rambut curl nie..kena pkai minyak dia laa ,, hari-hari kena basuh ..kalau tak , habis laa rambut jadi ntah pape ! HAHA ><
nak buat rebond ,sys and membe aku tak bagi...dyeorg cakap kalau aku buat rebond , dyeorg tak nak mmbe ngan aku dah..ugut siottt !=,= niaaa maaa hai !!!!
hmmmmm......parent aku sampai bising kat aku...dah tak daye nak dengar dah..aku selalu habiskan duet aku ,tuk buat rambut..tak habis -habis rambutt je... HAHA ,well..nak buat mcam mane..sape suruh bagi aku duit...HEHE..... nvrmind lah...janji aku buat untuk diri aku kan....rambut curly sekarang nie pun ,puas aku nak pujuk my dad suruh support...akhirnya , nak jugak dye bagi duit ! HAHA ,lepasss tu..membebell la dia !!!
he say "adik , tak payah membazir lah duit hari-hari nak buat rambut , pakai tudung lah senang..tahun depan abah nak adik pakai TUDUNG okay..." alamak !!! habiss laaa...


pakai tudung nie kena ikhlas , kalau pakai saje buat ape...insyaallah , kalau aku terasa nak pakai tdung next years , aku pakai okay ! tapi tak janji... :') Peace !

No comments:

Post a Comment