I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 16, 2010

Untung laa :')

Lame aku tak update blog nie kan... hmm , mlas kott =,=
asyik keluar je ngan membe , balik ruma tido terus..so tak sempat nak onl fb ke , update blog..
mmg tak lah.. aku saje je nak cerita sikit psal someone nie..
sumpah , kerajinan kau buat aku tambah sayang kat kau.. haha -,-
oneday , aku overnght ngan someone yg aku SAYANG ! ceh ceh...
meh sini , nak cete skit... dia bapak lah rajin ekk , betul tak tipu..
buat kerja rumah,tak henti-henti...mengalah kan perempuan lah kau sayang!!
nak tau ape yang dia buat ?? haaa , jeng jeng jeng !! suspen je , hehehehehehe
malam uh dia MASAK maggi , basuh pinggan lah , kemas dapur lah..everything !!!
pagi uh , tolong abang dia buat nasi lemak , perhhh ..pukul 10 pagi tuhhh , memang semangat lah kan..:') !
aku tengok jela ape yang dyeorg wat , coz aku tak tahu memasak *&^%$#$
lepas settle semua uh , dia buat kerja kat luar pulak ...sapu sampah kat halaman rumah dia..
kalau aku pagi-pagi cam tuh mmg tak lah......sapu sampah ats katil adelah ..HAHA
jujur lah , aku mmg pemalas...aku tak suke buat kerja rumah.. haha , jujur nie babe ...
kalau dah pemalas nak buat-buat rajin nak watpe.. tak dek gune..kite tunjuk real kite... :)
ape-ape pun ,aku kagum ngan kau sayang ..iloveyou tahu !!!! :*  :*  :*

No comments:

Post a Comment