I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 7, 2010

heart :')

Sumpah weh ,aku sayang kau B !! kalau boleh aku taknak berpisah ngan kau..
if tuhan bagi kita kekal lama ,aku orang paling gembira.. if kau ,aku tak tahu lah kan...
hati orang bukan boleh aku tengok..kalau aku boleh tengok,dah lama aku belah hati kau..
tengok ada sape kat hati kau..ceh ceh !! cam bodoh je pemikiran aku ney kan ... nvmind lah !
aku tahu ,memang ramai gurls kat lua sane tuh nak kat kau..kau tuh peramah sangat lah ,sampai makcik depan kau pun kau layan mcam awekk..haishhh !! kau selalu buat aku jeles ngan sifat peramah kau tuh ...tapi aku cuba wehh ,sesuai kan diri aku dengan sifat kau tuh.. hehe>

tak sangka dah 7 bulan aku ngan dia.. bulan 3 ,2011 nie genap 1 tahun relationship aku ngan dia .. ><
HAHA , cam tak caye je.. ^__^  

No comments:

Post a Comment