I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 19, 2011

Permulaan game akan di mulakan skrg whai musuhku :/

Okayy start hari ni aku akan mulakan game yg sgt best .. Nak mula dari mane ekk? tu semua rahsia -,- Aku akan slow2 main game ni , excited yaww ! :-D  msty best kan kalau main game ni dengan slow2..
First : Aku org paling gembira dengan kau buat acc FACEBOOK ! budah bru nak naik tangga ..okay , kau HOT STUFF sgt !
Second : Dgn ada nya facebook kau , senang lah game aku ni nak main dengan lancar dan berjaya ! Thankss to this girls sbb buat acc yee budokkkk :-** muah muah !!
Third : START THE GAME !! Have fun yaa bitchassss ><

----> Aku tak kan balas dalam sekolah , aku taknak rekod aku buruk di sebabkan kau :) Tahun ni aku form 5 , last aku sekolah tahun ni... sbb tuh aku mulakan game ni dgn cara di luar and cara yg elok :) :)

Byeeee ^^

No comments:

Post a Comment