I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 3, 2010

people..

ptg td aku g bzar....g cari mkanan tok berbuka lah wif family aku semua...
bzar uh pnjang gila kot...penat nak jalan..hahah !!
jumpe je mknan berhenti tgok,pdahal x beli pown...
sengaL je kan....x pe2...x membazir....
jalan pnye jalan ,aku terasa cam ade owg je ekot aku...
pastu my dad jmpe kuih dye,berhenti lah beli jupp...
ade sowang gurls ney...da lah pkai tdung..
tbe-tbe je mntak num hp aku....  errrrrr

gurLs: eh akak ade num hp tak????

aku :aittt,eh x dek la adeq..x pkai hp pown...hihihi  =)

gurLs:yeke....bg lah akak...nk num hp akak???

aku:(dlm aty bpak nak mara ea,tp cover..lex2) x de la,tak pkai hp !!

~thennnnn....aku blaaaa....x kenal kot pmpuan uh...gila ape...aku ingt dye
  lessy,rupe-rupe ea ade bdk laki suh mntak...
  Ni lah perempuan kan...bnde yg laki suh wat,kita wat je..
  tak ke BODOH tu !!!!
 

No comments:

Post a Comment